såhär kommer min dag se ut

Godmorgon min lilla bunt med läsare :)
Idag stannade jag också hemma, för min hosta har tagit ett stort kliv upp! Så det är inte roligt alls!

Idag ska jag försöka göra lite skoluppgifter som jag måste bli klar med, så vi får hoppas orken inte säger ifrån ;)
Men jag ska kolla hur många uppgifter jag måste göra;
  • Källkritik
  • Ordbehandlare
  • Produktförsäljning
  • Referat
  • Problem i salong
  • Lära mig 30 engelska ord
Ja, det var ganska mycket som ni ser :) Men jag måste nog börja med källkritik och referat, för dem ligger jag tyvärr efter med. Så jag får helt enkelt tvinga orken till att palla med, för jag tänker göra åtminstone hälften av uppgifterna! :) Men jag kommer nog behöva baka mitt i alltet för att få motivation ifrån sockret, hihi.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback