snabba cash

Ojoj! Jag är riktigt dålig på att uppdatera har jag märkt. Men tror inte det kommer förändras på ett tag, men ni får stå ut :)

Gårdagen var grym tack vare Evelina :) Även denna dag! Dock var inte festen detsamma om jag ska vara ärlig.
Jag tyckte det var rätt så lamt hela tiden, men jag kan inte påstå att jag hade tråkigt :) Men tror det var ett alldeles för stort ställe att hålla till på, så det såg tomt ut hela tiden. För de flesta höll till i hallen eller utomhus, inte i själva salen -.- Så det var aldrig riktigt fullt så det kändes som fest. Men det dög :)
Den här dagen har iallafall spenderats halvt med Evelina. Hon drog vid 3 tiden, så efter det har jag mestadels bara sovit och tagit det lugnt :) Men under tiden vi va så har vi hunnit kolla på barnprogram (haha!) och åkt till affären och köpt på oss lite godis.
Men jag hade verkligen jätte roligt :)

Nu har jag käkat en god hemmagjord pizza och snart så ska jag kolla på tv skulle jag tro! Vet dock inte vad som finns att se på, men det löser sig nog :)

Morgondagen kommer spenderas med syster, Alice och Monika i Duveholmshallen iklädda Mumin dräkt :) Kommer bli jätte varmt, svettigt, jobbigt och samtidigt skit roligt! Jag tror vi kommer ha det väldigt roligt under Katrineholmsmässan! Men egentligen, en Mumin dräkt? Fast.. Vad gör ma inte för att tjäna lite cash ;)
Hörs!



Juste, måste ta lite bilder oftare som jag kan lägga upp! Förstår själv hur tråkigt det är med en blogg utan bilder. Men jag lovar, jag ska försöka få till någon dag med fotografering! Då blir det massvis av bilder som kommer dyka upp lite då och då :) Sålänge kanske den här kan duga?

Ganska gammal bild, men den får duga för stunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback