töjning

Har funderingar på att töja ena örat lite grann faktiskt :) Var helt emot det förut och jag förstod absolut inte vad som var så snyggt med det! Men nu har jag faktiskt fattat tycke för hur det ser ut om man har en spiral :) Dock inte en tunnel, det stör jag mig fortfarande på ;) Men älskar spiralerna, för det finns grymt snygga sådana :) Så jag funderar starkt på att börja töja till högst 1-1 1/2 cm :) Så jag ska kolla med syrran om hon har en nybörjar töjning jag kanske kan få låna :) Så vad tror ni? Skulle jag gilla det? Skulle jag passa i det?
Några snygga jag hittade på en hemsida :)


Kommentarer
Postat av: ebba månsson

1 ½ CM , sjuk mycket ju ?!

2010-11-02 @ 22:47:30
URL: http://ebbamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback