when you're talking, I refuse to listen

Idag var det en vanlig skoldag. Vi hade engelska, svenska och sedan skulle vi haft försäljning och service men förra lektionen fick vi en uppgift som gjorde att vi inte behövde komma :)
Under lunchen drog jag, Felicia och Fanny till gottan och biblioteket för att köpa godis och låna böcker. Men jag hittade inte den boken jag sökte, så jag får helt enkelt kolla imorgon i stan efter den.

Jag har äckligt jävla ont i min axel! Vet inte riktigt vad jag gjort för att få så ont. För när jag lyfter den kan jag inte lyfta armen helt till rak linje med axeln om ni förstår? För det tar stop lite innan och jag kan absolut inte röra den i stora rörelser och i vissa fall inte små. Även när jag sitter och är avslappnad så kan smärtan komma, så det är jobbigt! Men jag ska nog ta Ibumetin salva sen och smörja in vid axeln så får vi se om det hjälper :)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback