25 Oktober 2010

Godmorgon :) Om ca 10-15 minuter ska jag dra mig mot bussen, så det får bli en lite kort och snabb uppdatering nu. Vad händer idag då? Jo, skola först nu då och det är stylist dag som ni säkert lärt er vid det här laget eftersom jag skriver det varje måndag ;) Sen ska jag köpa jackan idag, är skit glad för det! Är verkligen kär i jackan, så det känns kanon! :D Sen när jag kommer hem till Katrineholm igen i eftermiddag drar jag mot Pressbyrån och köper mig ett busskort :) Annars vet jag faktiskt inte vad som kommer hända idag :o Men det löser sig nog! :D Och ifall ni vill veta så är det så äckligt jäkla kallt inomhus, så undra hur kallt det är ute? Så en tjock vinterjacka, det säger jag verkligen inte nej till!! Men nu får uppdateringen vara klar, så vi hörs!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback