all new

Kom hem för en halvtimme sen kanske :) Och jag har nu köpt ny jacka, vilket är skit roligt! Och den är as snygg :D Sen köpte jag även busskort, så nu är jag en stolt ägare av mitt första busskort ^^ Sen har det kommit mycket annat nytt som jag sett, t ex mamma har köpt ny bur till Tufsan och den är enorm!! Hon kan inte ens hoppa in eller ut ur den! Haha! Så söt :* Sen har jag även sett några betyg som jag fått :) Och alla ligger på G och VG :) Så det duger väl antar jag, men hoppas jag inte bara hamnar på massa G:n utan flest VG:n och kanske ett MVG? Why not ;) Men det är mycket som jag inte är så bra på så varför ens hoppas? Haha!
Nya jackan, bilden är dock dålig men här ser ni iallafall hur den ser ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback