autumn feelings

Kom precis hem från skolan :) Idag har vi sminkat och fixat hår hela dagen! As roligt :D Jag (och Felicia som inte gjorde något) fixade Evelina :) Vi skulle fixa med höst tema, så höstfärger och löv, bär och sådant fick det bli idag :) Vi satsade på att göra Evelina så ful som gick, men i slutändan blev det skit bra! Älskar frisyren! Dock har jag ingen bild nu, men när jag får en till min portfolio så lovar jag att visa :) Vi han även med att fixa smink till mig, men håret fick bli lockigt bara, haha :D Men jag älskar lockigt hår, så inte klagar jag ;) Skulle fan göra allt för att ha helt lockigt hår istället för platt och tråkigt xd Vill ha stora FINA lockar, inte jäkla duschkrull eller fult krull -.- Det ska va jäkligt snyggt lockigt :D Juste, fick även reda på att de kommer köpa in massor av hår produkter och smink produkter till skolans sallong och vi kommer få köpa till typ lite mer än halva priset! :D Fett grymt och vill vi ha något speciellt kommer de beställa hem det till oss, woho! Och en i andra stylistklassen kanske har fixat så vi får rabatt på Make Up Store! Det är grymt om vi skulle få :D Fan vilka förmåner vi får av att gå på Plusgymnasiet ;) Men nu ska jag tvätta bort sminket och plugga lite matte och halvsova, Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback