friday I'm in love

Dagen har varit ganska skön, förutom att jag frös ihjäl imorse på idrotten! Vi var ute i minusgrader, inte roligt! Så mina fötter var som isklumpar, bortdomnade, förlamade, iskalla stenar! Haha :D Sen hade vi svenska och vi satt mest bara och kollade på maskeradkostymer, haha! Vi hittade as mycket roligt och skit snygga saker, men allt kostade ju efter hur det såg ut också så.. Så det sket sig nästan direkt -.- Sen då? Åkte hem med ett överfullt tåg så det stor säkert 10 personer i gångarna mellan sätena, SKIT JOBBIGT! Och det fanns typ bara en plats per rad, om ens det, så jag, Felicia och Evelina fick sätta oss på olika ställen xd Men det funka ändå :) Nu när jag är hemma har jag fixat, städat och donat :) För om ca 1 timme ska jag vara hos Monika där även Alice kommer finnas :D ♥ Sen blir det pizzabak, filmmys, idolmys, mumsande av gottigheter och massor av skratt! Sen sover vi även kvar där inatt :D Men innan det ska pappa och jag till affären och köpa lite godis till kvällen :) Så vi hörs!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback