fuck and love this day

Idag har varit både en skitdag och en bra dag :) Tåg var inställda, spårvagnar som krånglar, förseningar och muskelvärk... Och som grädden på moset så har det ösregnat hela dagen -.- Men för det ska vi inte deppa :D Några tjejer från klassen hann med en liten fika inne i ett av köpcentrena innan tåget hem :) Men nu ligger jag i soffan i en ställning Uffe (min arbetsmiljö lärare) inte skulle tycka om! Haha! Och snälla misstolka inte ;) Ligger liksom på sidan, snett med ryggen och konstigt böjd nacke med datorn framför mig :) Och sånt gillar han inte, för då får man ont! -man bekvämt är det ;) Än så länge.. Men jag har pluggat lite matte nyss, kanske pluggar mer sen :) Annars har jag inte gjort mycket alls! Men nu ska jag nog slå igång tv:n, sen blir det mat :) Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback