höstlov

Sista skoldagen idag innan höstlovet :) Kommer bli grymt skönt att vila upp sig inför skolan igen under 12 dagar ;) Men lovet kommer absolut inte bli lugnt, har massor planerat :) Kommer bli toppen!
Mamma och pappa har nu äntligen fixat och satt upp badrumsskåpet i stora badrummet :D Så nu är det enda som fattas ett badkar, sen är det klart! :D Och spegeln är grym, för man ser sig själv tre gånger :) Den är typ lite sne i vinklarna, as nice! Sen är belysningen as bra! :D Så jag har paxat den varje morgon när jag ska fixa mig, haha! :)
Mamma köpte fyra par strumpbyxor till mig idag :) Tack ♥ Så nu har jag nya svarta och ett par vita till maskeraden, sen även ett par prickiga tydligen, så vi får se om de kommer till användning eller om syrran får ta över dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback