it's dark and it's raining

Hoppsan, där försvann uppdateringarna :) Nej, men glömde helt bort bloggen igår, mitt liv går ut på mer än att blogga, dvs: SOVA OCH TV! Haha :D Men iallafall, igår fick jag mitt CSN kort, toppen! Så nu ska det användas flitigt när jag nu får möjligheten ^^ Idag vet jag däremot inte vad jag ska hitta på, blir väl att sova och kolla på tv igen :D Imorn efter skolan så ska jag träffa Monika och Alice :D ♥ Det var riktigt länge sen! Så kommer bli super kul och sen ska vi sova hos någon av oss, vet dock inte riktigt vem än ^^ Men det bestämmer vi nog imorn ska vi se :) Men nu ska jag lägga mig framför tv:n och glo ett tag till mamma är klar, för hon ska skjussa mig idag (y)
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback