neuLash

Jag har ganska stora problem med mina ögonfransar, de går av och de lossnar! Okej, alla pillar väl lite med dem när man har mascara så det lossnar några stycken då och då, men mina är verkligen överdrivet korta och det är som "hål" lite här och där :o Så något jag har bestämt mig för att prova är neuLash, så jag ska be mamma och pappa köpa det till mig i julklapp :) Ska ta en bild strax så ska ni få se hur ena ögats ögonfransar ser ut! Det är hemskt verkligen, så jag är fan villig att lägga ut nästan 1000 kr på en produkt jag VET fungerar! Jag tänker inte gå runt med bara ett fåtal ögonfransar! Fan heller!
Här ser ni ju:

Och bry er inte om alla blanka områden tack, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback