new shoes

Köpte precis ett par skor :) De är så fula så de blir riktigt snygga! Så nu är jag på toppen humör och som grädden på moset köpte jag även godis ^^ Om ca 1 timme så har vi matte och då ska vi ha prov.. Så vi får se hur det går ;) Hoppas att det går dugligt iallafall, men är dyng trött så kommer absolut inte kunna koncentrera mig eller ens tänka någorlunda bra -.- Men jag ska försöka :) Annars då? Har inga direkta planer till eftermiddagen, så bli väl att dra hem och sova ^^ Kanske se på tv (som vanligt) och ikväll blir det Arga snickaren och Grey's Anatomy :D Men nu ska jag göra något annat, så vi hörs!
(visar skorna när jag kommer hem, men kan visa bild från butiken så länge)


Mina nya älsklingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback