thanks for a great day

Idag fick det bli en dag med Julia! :D Har haft skit roligt! Vi har varit till Intersport och Coop, legat i min säng, ätit, legat i min säng, gjort soppa, ätit, legat i min säng, jag har duschat, legat i min säng, kollat på film och käkat godis och chips :D Det är vad vår dag har gått ut på, haha!Så det har varit en väldigt "lat" dag ^^ Men det har vari skit kul ändå :) Massor av skratt och dumma idéer som helt enkelt är... Jätte dumma... HAHA! Gud va dålig humor vi har :D Men nu ska jag snart sova skulle jag tro, det är ju ändå skola imorn :) Och då blir det hel stylist-dag vilket alltid är lika roligt :) Så vi får se vad som händer imorn, om det blir styling eller typ teoretiskt och plugg bara -.- Men jag uppdaterar mer imorn, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback