the first day on my weekend

Första dagen på 12-dagars lovet då :) Förbaskat härligt! Jag duschade precis och när jag skulle kamma ur håret så stod jag vid stora spegeln i badrummet och hade badrumsskåpet bakom mig. Jag har nog aldrig varit så glad som nu! Fan, man ser ju allt bakifrån ur 3 vinklar :o Jag har inte sett mitt hår bakifrån på jag vet inte hur länge, så det här är toppen! :D Nu vet jag att håret ser bra ut efter klippningen :) Visst, alla har sagt till mig at det blev bra men jag har inte sett hur det blev själv. Så det är toppen det här! Ska lå ta håret självtorka idag tror jag, sen ska jag börja fixa mig :) För halv 5 drar familjen mot andra familjen Staaf och firar min morbror :) Självklart kommer det bli skit kul (som vanligt) hela Staaf släktet är tokiga och Alice pappa Tya, hans sida är ju också skapligt tokiga så vi matchar ;) Haha! Nej, men det är alltid jätte roligt när alla kommer ihop såhär :) Syrrans pojkvän (Danne) ska få följa med också, för om jag inte minns fel så firar de ett halvår idag? Så om det är rätt; GRATTIS! :D ♥ Men nu ska jag ta och göra något annat, så vi hörs senare :)
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback