today is the day

Söndag idag då :) Och självklart lika tråkig som vanligt ;) Men har iallafall försökt fördröja tiden med filmer och tydligen har jag lyckats hittills (y) Ikväll vet jag inte riktigt vad jag kommer att hitta på, kanske drar ut och går? Kanske stannar inne och kollar på fler filmer? Kanske träffar någon? Nej.. Jag tycker att filmidén låter bäst! Imorn då? Då är det skola igen och det är heldag inom Stylist, lika roligt som vanligt! Och det kommer nog bli ännu roligare imorn jämfört med alla andra måndagar! För.... ALICE OCH MONIKA SKA FÖLJA MED MIG! Ja, ni läste rätt, mina snyggingar ska med mig till skolan! :D Vi ska ha med oss modeller som vi kan fixa imorn, as grymt! Så vi kommer få göra allt vi lärt oss, t ex sminka, håruppsättningar, färga ögonbryn/fransar, tvätta hår och mycket mer! Kommer bli skit roligt :) Sen efteråt ska vi tre troligtvis hitta på något också, men nu ska jag nog lägga mig framför tv:n igen, så vi hörs!
Kisses
Eller juste! Måste bara skriva ut detta någonstans; HAHAHA! DU ÄR PATETISK!!!



Kommentarer
Postat av: monniee :)

my beautiful girl! <3

2010-10-21 @ 22:27:21
URL: http://monikaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback