today was the first time I '"really" saw YOU

Kom precis hem :) Idag tog jag bussen för första gången av många gånger framöver :) Kommer åka buss varje morgon och varje eftermiddag under vintern, dock går bussen bara vid mig fram till 11 December? Liksom resterande 10 dagar som man behöver åka buss på grund av kyla och överdrivet mycket snö då? VAD SKA JAG GÖRA DÅ! Kan ju fan inte cykla iallafall och jag tänker inte gå! Jäkla skit.. Men annars då? Jag är hungrig, så ska nog ta något och käka strax, sen ska jag käka upp det lilla godiset jag har kvar och sen hämta chips, för som vanligt är jag väldigt sötsugen ;) Men nu ska jag tvätta bort sminket och käka, höres!

Kommentarer
Postat av: erika

TJAAA! du det var ett tag sen sötnos , vart har du tagit vägen ? :O x ) saknar dig, du får höra av dig, så kan vi ses någon dag ! :D <3333

2010-10-12 @ 19:12:11
URL: http://thelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback