you don't have to try so hard

Jag är verkligen världens sämsta uppdaterare! Så nu ikväll blir det ett flertal uppdateringar direkt efter varandra :) Blir lite smått och gått, som serier, bilder? och annat skoj :)
Men idag drog jag mot skolan vid 11 :) Hur skönt? Så vid halv 1 började svensklektionen och det blev att jobba med reportaget som jag tror är färdigt *thumbs up* Efter det blev det att ta tåget hem igen och fy tusan vad roligt det var både i väntan på tåget och under tågresan :) Alla "såkallade" slag och smäll ljud som vi gör ♥ de är ju underbara! Men jag gör bara fula och dåliga så alla skrattar bara åt mig.. *thumbs down* Haha! Skämt åsido, jag kan bjuda på mig så who cares? ;) Hade iallafall en riktigt härlig dag idag! När jag kom hem blev det lite matteplugg och mys med kaninen :* Sen drog pappa och jag oss mot Ica Kvantum, som snart blir MAXI :) Dock är det en skit butik rent ut sagt i nuläget! Gud vad dåligt det var där inne, hittade verkligen ingenting och de hade typ ingenting heller! De hade t ex ingen stor marabou chokladkaka som vanlig eller schweiser nöt (stavning?) så blev sjukt irriterad! Så det blev ett liten skoj tjaffs med pappa som slutade med att han och en kvinna som stod bredvid började skratta åt mig ^^ Men det är väl sånt som händer alla? Att en totalt random person börjar skratta åt en inne i en matbutik för du beter dig som en barnunge? Haha! Men efter det blev det käk och ännu mer kanin mys! Men nu ska jag uppdatera lite mer och sen klockan 20 börjar Idoool! :D OLLE! ♥ Så vi hörs i nästa inlägg fellows! Kisses


Hur kan en människa vara så snygg just precis NU? Det är otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback