eheheh, ingen rubrik

Den här dagen började förbannat lyckat kan jag ju säga :) Började med att jag försov mig till 7.20 och mitt tåg går 7.56 ^^ Missar dock tåget för att jag är en snäll kompis som ska vänta till sista sekund på sin kompis som tydligen tagit ett tidigare tåg.....  Haha! Så va SKIT stressad och va sjukt arg! Annars har det varit helt okej :) Har haft första dagen av projekt veckan :) Vi hade information och lite grejer om Iphoto och sen hur man tar bra bilder med kamera :) Eftersom vi kommer fota mycket ^^ JUSTE! Fyfan, vår matsal och mat är inte bra alls! För vi får inte supergoda pannkakor med sylt, GRÄDDE OCH SOCKER!!!!!! Den ni ;) Och all annan mat är ju också supergod!!! Tänkte bara skryta lite eftersom alla andra skolor inte har så! Typ alla iallafall, haha! :D Men nu ska jag snart käka illaluktande bajs, hoho! Nejdå, det är typ kålpudding xd Inte det godaste som finns, men antar att det duger? Vi får se, har ätit det förut men kommer inte riktigt ihåg xd Men vi hörs, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback