fire

Än så länge har den här dagen varit riktigt onödig, haha! Klockan halv 8 tar jag tåget mot Norrköping och fem minuter senare får jag reda på att vi är lediga... Det hade tydligen brunnit i ett hus brevid Plusgymnasiet, så hela skolan var rökfylld -.- Så det va bara att vänta till man va framme i Norrköping och sen vänta en halvtimme och ta tåget hem igen :) Hemma i Katrineholm väntade Felicia, som missade tåget (lyckost!) så vi skulle dra oss mot Södra skolan och Duveholms gymnasiet :) Vi tänkte hälsa på, men det blev bara på Söder ^^ Träffade några och så hälsade vi på Johanna (min gamla mentor). När vi kom till Duve så ville inte Felicia gå in om vi inte hade någon med oss så vi tvingade Julian, men den jäkeln kom ju aldrig! Han sa att han skulle komma men gjorde han det? NEJ! Så vi drog igen och nu sitter jag här och käkar lite godis :) Så nu ska jag slå igång tv:n kanske och bara ligga och gotta mig under en varm filt och en värmedyna :) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback