haha! så jäkla korkad -.-

Kom precis hem från stan :) Var där med Felicia och vet ni vad? JAG HITTADE ETT PAR SKOR! Förstår ni att Katrineholms ENDA dugliga skoaffär hade as många skor som jag gillade medan Norrköpings alla skoaffär inte hade några alls? (eller okej, de hade men alla kostade över 1000 spenn om jag gillade dem..) Men nu är iallafall jag nöjd, så nu blir det att gå in dem :) Ska nog använda dem redan imorn :) Köpte även en ögonbrynspenna, rouge och läppstft :D Har äntligen köpt mitt jäkla röda läppstift! Vet inte hur länge jag kollat och gått och sagt att jag vill ha ett? Det är fan enda sen innan sommarlovet, haha! Så ett bra tag ^^ Men nu så :) Men lägger upp bilder på allt strax, ska bara kolla med mamma om en sak först :D Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback