HOFFMAESTRO

Hello fellows! Ursäkta mig för min dåliga uppdatering på senaste tiden :o Men har inte haft någon tid eller ork till det om jag ska vara ärlig, men har iallafall försökt uppdatera en gång per dag åtminstone :) Men idag i skolan så skulle vi först ut och fota vissa grejer, t ex vänskap, romantik, ilska, blått m.m och jag, Evelina och Bea drog oss åt alla möljiga håll :) Så vi fick till ganska många bilder, men vi missade några punkter som blev för svåra xd Men va det lunch och idag var det faktiskt riktigt äckligt! Efteråt skulle vi göra klart vår portfolio med bilder, text, CV och cover letter :) Blev väl helt okej! Kan visa några bilder jag tagit med strax :) Men nu ska jag dra mig mot sängen och kanske hämta en macka med nutella :* Gud så gott! Men vi hörs lite senare! Och lägger upp bilderna i ett inlägg strax :) Eller kanske bara bygger på det här inlägget lite senare :) Men ha det bra! Så hörs vi imorn!



uppdatering kl: 18:21







3 av mina 7 bilder + CV och Cover letter som jag ska visa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback