I got a problem

Eftersom jag har lite problem med mina ögon, att de nästan hela tiden blir trötta och gör ont efter ett tag när jag sitter vid datorn så ska jag prova att använda mina glasögon nu underhelgen och så får vi se om det blir någon förändring. För blir det det kommer vi åka till optikern och göra en ny synundersökning och införskaffa ett par nya glasögon till mig som är till för att göra så mina ögon inte blir så trötta och sånt :) Så vi får hoppas på att det hjälper, för annars har jag ingen aning om varför det blir såhär :( Och jag sitter ju vid datorn hela dagarna eftersom den används under varje lektion i skolan :/ Hade jag kunnat hade jag skippat datorn så mycket jag kunnat, men nu är det ganska svårt :(
nyduschad, därav att håret ser blött ut, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback