only one day

Jag vet att jag är jätte tråkig och att jag aldrig uppdaterar medan jag borde göra det, eftersom jag är sjuk.. Men jag tänker aldrig på det, jag bryr mig inte och jag orkar inte! Det enda jag gör är att ligga framför tv:n och hosta.. MEN! Imorn blir det andra bullar (haha) för då jävlar, säger bara fyra ord; WE WILL ROCK YOU! Wooohooo, Queen-musikalen, här kommer vi! Och så min fördelsedag så klart, men We will rock you är viktigare, haha :D Juste, vi märkte nyss att jag fick barnbidrag den här månaden med så fick den 20:e, hihi! För jag är ju inte 16 än, hihi! Men nästa månad så kör vi, då blir det i slutet av månaden, skit också! Men jag överlever nog ska vi se ^^ Men idag så ska vi köpa isglass har jag bestämt :) Sa det till mamma och pappa igår, så vi får väl se vad de går med på, haha :D För isglass och halsont är underbart! För tydligen va min hals KNALLRÖD (nu skulle man behövt röd textfärg) och har typ massa virus -.- Så jag tycker jag borde få isglass ^^ Vet inte vad jag vill ha, men piggelin är ju alltid gott :D Fast vill nog ha något större ändå? Kanske kaktus sorbet? Det är ju fan som isglass, fast mjukare och är i burk ;) Ärligt, ni som inte smakat sorbet, det är glass utan mjölkprodukter, så det blir som lösare isglass :D För det är isigt och underbart! Finns i massor av olika smaker, men jag älskar kaktus ♥ Men nu ska jag nog ta och göra något, vet inte vad men något iallafall :) Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: monniee :))

aw, jag visste faktiskt inte att ni åkte till norrköping. hehe, har iaf haft mycket plugg under helgen så skulle ändå inte kunna. meen vi ses på onsdag snygghuve! <3

2010-09-27 @ 17:26:40
URL: http://monikaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback