so sick

Haha, pappa sa till mig förut att han trodde att igelkotten som bor under vår altan hade grävt och sånt under natten :) Och det är väl lite gulligt, för det betyder ju att lillen bygger bo inför vintern :* Men nyss så sa han åt mig att följa med ut och att ta med kameran, hahaha! Jag ba tänkte, jaha? Och när vi väl kommer ut till sidan av huset där vi har all ved så får jag mig en rolig syn ^^ HAHA! Det enda jag sa va "JÄVLAR!!!" jag tänkte ju fortfarande att det va en igelkott, så dum som jag är ^^ Men då sa pappa att det måste varit en grävling och det är ju en "liten" skillnad på dem ^^ Hihi :D Kolla bara;
Vet inte om ni ser hålen in under vedgrejen? xd Det va 3 stycken hål!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback