sounds great

Hejsan :) Ligger i sängen och kollar på tv just nu, soft! Idag har jag inte gjort ett dugg, men skulle varit med Julia men hon skulle tydligen få gäster så det blev inget :( Men vi ska va på torsdag istället :D Imorn är det skola igen och då börjar ett projekt vi ska ha i skolan som kommer kallas Portfolio :) Det kommer typ bara handla om styling, så ska ha med mig system kameran så det kommer bli massor av bilder! :D Tror det kommer bli skit roligt med projektet! :) Men nu ska jag fortsätta kolla på tv, kanske hämtar något att käka snart också :) Är ganska sugen på något varmt och saftigt, hoho! Mmmmh, typ toast och varm choklad! GUD, DET VILL JAG HA NU!! Ska bara se klart på programmet jag ser på, sen ska jag fixa det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback