uäk

Fick mitt dator fodral idag :) Det var inte det snyggaste jag sett, men det duger så bra så :D Åt nyss mat också och det kan ha varit något av det värsta någonsin! Istabull? Istobull? Vafan det nu heter! Någon korvliknande sak som är bitig inuti och det är så vidriga grejer i så jag tänker inte ens berätta! Tog typ 3 smulor med 2 JÄTTE potatis klyftor och tugga 2 gånger och svalde, haha! Kände hur det bara växte i munnen och hur svårt det va att svälja eftersom jag visste innehållet :( Usch!!! Så ska fixa mig någon mat strax :) Men imorn vill jag gå på bio! Men jag har inga pengar till det, haha! I rymden finns inga känslor :D Vill se den!! Sen ska jag och Monika sva hos snyggAlice :* Kommer bli awesome! :D Men nu ska jag fixa något käk, är jätte hungrig! Tänkte även visa lite snygga kläder om ett tag, kanske gör det direkt? Har visat allt förut, men känner att jag vill visa igen bara för det är så sjukt snyggt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback