under pressure

Idag var vi då lediga från skolan på grund av branden :) Vi är även lediga imorn, woho! :D Så då blir det att jobba på reportaget :) Vet dock inte vad jag ska skriva om? Men vi får se om jag kommer på något bra :D Har en idé hittils, men vill nog kunna välja bland fler :) Men idag så träffade jag Monika och Alice ♥ Och jag fick en jätte gullig födelsedagspresent av dem :D Såhär ser den ut:
AS GULLIGT! Så den ska jag sätta upp på min vägg :D ♥ Sen köpte jag ett puder :) Köpte ett annorlunda den här gången, har 13 - soft nougat mist nu, men nu körde jag på 19 - camouflage light/anti-redness :) Så vi får se om den är bra :D För man kan ju blir ganska röd nu när det är kallt ^^ Iallafall om näsan och kinderna :) Så vi får se om den funkar :D Hoppas bara att färgen funkar :)
Men nu ska jag strax kolla på Halv 8 hos mig, sen Idol, sen vet jag inte och sen Kungarna av Tylösand :) Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback