weekend

Oh fyfan vad roligt jag hade det igår! Musikalen var kanon bra! :D Och låtarna... AWESOME! Så värd alltså :D

Men idag så ska mamma och jag nu på förmiddagen åka till Specsavers för att hämta mina glasögon :D Så visar dem lite senare :) Sen runt 17 ikväll så får vi gäster, för idag ska vi fira mig :D Så då blir det tacos! Vi får se om någon tårta slinker in i bilden också, annars duger det fint med tacos för mig! Mums! :) Morgondagen kommer bjuda på shopping i Norrköping med Alice :D Så mycket nytt ska jag nog försöka få med mig hem iallafall :D Dock är min högsta prioritet skor, som jag kan ha både nu och i vinter :) Så det ska jag kolla först och främst efter :) Sen hårfärg... Herregud så mitt hår ser ut! Utväxt, solblekt och nästan all färg är ur! Hur fult som helst! Jag vill ha mörkt igen och det nu! Så hårfärg är ett måste! Men annars, vi hörs kanske senare idag eller ikväll då jag berättar om dagen :D
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback