frågor

Såg att jag fått två frågor, så tänkte passa på att svara på dem :)

sara om home is whenever I'm with you
hur räknade du ut hur många kalorier du behövde per dag? :)


Det är jätte enkelt att räkna ut eftersom du endast behöver skriva i din längd, vikt och ålder på denna sida! Sedan räkna "datorn/den" ut ditt kaloribehov per dag :)

Myriam
om wanted
Var ifrån kommer den oranga klänningen? :) (tacksam för svar)

Okej.. Jag förstår inte riktigt.. Vilken orange klänning? Kollade igenom mina inlägg under en månads tid och hittade ingen orange klänning, så förstår inte riktigt vilken du menar? :)
Skulle du kunna länka inlägget som klänningen visas i till mig, så kan jag svara på frågan igen :)

Kommentarer
Postat av: lol

haha, man kan ju inte räkna ut hur många kalorier man behöver genom ålder, vikt och längd. ginns ju ett antal andra saker som spelar roll, så som hur aktiv man är, om man är man eller kvinna osv.

2011-04-23 @ 14:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback