I wanna believe

Ligger i sängen och kollar på V. Men just nu håller ett avsnitt på att ladda, så passar på att uppdatera lite :)

Duschade förut och hade någon sorts "ta-hand-om-mig-själv" stund, haha! Hade hårinpackning, körde med neutrogena scrub och ansiktsmask, vanlig ansiktsmask, skrubbade hela kroppen för att få bort död hud och gammal BUS och efter det rakade jag benen och sedan smörjde jag in mig med BUS igen.
Känner mig otroligt fräsch nu!

Imorn vet jag inte rktigt vad som kommer hända. Men på måndag börjar jag min praktik iallafall. Så vecka 14-15 praktiserar jag på Willy's här i Katrineholm. Kör heltid, så mellan 8-17 är mina arbetstider.

Nu ska jag fortsätta kolla på V. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback