lördag

Godmorgon! (typ)
Idag har jag inga planer alls, förutom att jag ska följa med syrran och dela ut reklam. Så antar att det blir en slö-film-dag! Men sånna funkar heela tiden för min del!
Har ju ett ganska tråkigt liv, då jag oftast är hemma. Men åker man hemifrån runt 6-7 på mornarna och kommer hem 16-17 på kvällen, då vill man lägga sig i sängen och sova eller kolla på tv!! Inte ut och ränna med vännerna! Det kan man göra på helgerna (om man orkar, hehe). Men nu är det lov också, så nu har jag minnsan tid!

Ska nog slå igång filmen How do you know. Kollade lite av början på den igårkväll, men stängde av för jag ville sova :) Så ska nog kolla klart på den nu.
Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback