onsdag

Tänkte klaga lite bara idag.

Jag har fått ca 20 sprickor/skärsår på mina händer, jag blev påkörd av Felicia idag så min hälsena gjorde skit ont, jag börjar bli förkyld, jag har ont i nacke/rygg och mina fötter värker som satan!

Nu till något roligare!
Imorn så kommer mamma att färga mitt hår. Så då får vi se hur det blir! Är inte så jätte nyfiken på hur det kommer bli då jag egentligen inte vill bli blond, men hellre att vara blond några månader än att behöva färga håret 10373628 gånger i sommar för att solen/saltvattnet drar ur den mörka färgen.
Så vi får se :)

Ikväll är det arga snickaren, grey's anatomy, big brother och off the map. Vi får se vilket av de sista jag kollar på då båda går samtidigt eller om jag ser båda imorn :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova till klockan åtta, hihi!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback