sick

Lite trist att jag fick lov att skippa kvällens planer.. Skulle ha träffat några tjejer från gamla klassen, men eftersom jag inte mår bra ville jag inte behöva proppa i mig pizza, godis, chips och massor av cola..
Så det fick helt enkelt bli såhär :(

Idag har jag inte ätit speciellt mycket. Gjorde ordning en sallad till lunch, så ska äta upp resten av den till middagen. Tror jag kanske tar lite av det pappa lagar, men mestadels sallad :)
Pappa kom även hem förut med Activia till mig och sedan barn yoghurt, haha! Ska man ha ska det vara något gott!

Nu ska jag se om jag kan få igång V-avsnittet igen :) Eftersom alla serieier jag kollar på har säsongsavbrott så tog jag initiativet att kolla på V.
Kollade på gamla V när jag var liten, så det är ju en självklarhet att man kollar på den nyare versionen? Gamla serien var ju GRYM!

Ska nog duscha senare också, kanske. Duschade igår, så det behövs egentligen inte, men jag mår alltid bättre av en dusch :)
Hörs!


bild från veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback