tatuering

Har tänkt länge på att tatuera mig och jag tror jag äntligen funnit motivet jag vill ha.
En fjäder!
Har pratat om det med några under en viss period nu och jag börjar äntligen fastna för idén! Men jag vet inte vart jag vill ha den!
Om jag ska ha den på handleden, ryggen eller på sidan av mage/rygg, nästan bredvid bröstet. Vad tror ni?
Och det kommer inte kosta så himla mycket heller som tur är eftersom den inte blir så stor :) Men ska troligtvis vänta med den till efter att jag sommarjobbat och tjänat några tusenlappar :) Behöve inte allt till Turkiet, så kan ju passa på då och fixa någonting som en tatuering?



Måste bara hitta den perfekta bilden på en fjäder först! Vill inte att den ska se konstig eller oäkta ut, utan den ska se väldigt verklig ut!

Sedan, denna tatuering fastnade jag för! Så otroligt grym!

Kommentarer
Postat av: Alex

Den sista bilden var helt awesome!

Fast du borde vänta tills du är 18 innan du tatuerar dig, för att ha fjädrar är ganska inne just nu :( Du kanske hittar något ännu mer awesome (ja, jag gillar det ordet) senare, liksom. :D

2011-04-01 @ 22:45:09
URL: http://seriousdamage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback