beautifully broken

Igår skulle vi egentligen kollat på Swingfly, men hur viktigt är det egentligen? Inte viktigt alls! Så vi drog hem istället ca 1 timme innan det började för det var sjukt kallt!
Väl hemma drog jag igång ett avsnitt True Blood och hela den här dagen har jag endast kollat på True Blood och delat ut reklam :)
Har börjat på säsong 3 nu, yeah!

Imorn ska jag äntligen träffa min saknade Alice ♥ Hon har kommit hem från Turkiet nu, så det ska bli så jäkla roligt att träffa henne!

I veckan annars så ska jag operera andra tån på onsdag, på fredag blir det middag med några familjer och på lördag (tror jag?) så blir det kanske krök. Så ska se om Alice och Julia vill hänga med, men annars har jag inga planer för veckan :)
Det funkar nog inte med så mycket planer ändå, lär ligga i soffan eller sängen mestadels av veckan ändå eftersom jag kommer vara opererad :)

Nu tänkte jag strax slå igång ett till avsnitt av True Blood, men ska nog lägga in lite bilder först, så det kommer nog uppdateras med en eller två lite senare.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback