Kajrocken

Sitter just nu i sängen. Har precis blivit klar med säsong 1 av True Blood, så sen kanske jag börjar med säsong 2 :)
Idag var mamma och jag på stan. Hade hoppats på att hitta något snyggt påslakan-set, men ingenting.. Antingen var det för dyrt eller så var det bara ett påslakan och inget örngott... Men när vi kom hem så plockade mamma fram sin lilla "gömma" som hon själv kallade den. Det var massor av olika vita, spets örngott! Så otroligt fina, gamla örngott sen min mammas mormor var i liv! Så de ligger nu i tvätten, så imorn kanske, då ska jag fixa iordning lite snyggt med kuddar. Sen ska vi även beställa ett spetspåslakan-set från Ellos.

På stan också, där hittade mamma 3 stcken kläningar, jag köpte 2 nya baslinnen (svart och vitt) och ett set med grejer för att måla tå/fingernaglarna.

Ikväll drar Julia och jag som sagt till Kajrocken. Längtar som attans till att se Mimikry! Kommer nog blir grymt, så jag hoppas det inte börjar regna bara.
Nu ska jag nog slå igång ett till avsnitt av True Blood.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback