second day

Tja bloggen!
Skolan drog igång igår med en urtråkig dag! Bara massor av snack om regler hit och dit, who cares liksom..
Idag däremot har jag haft det riktigt kul! Första lektionerna på terminen och båda två nya ämnen :) Hälsopedagogik och bild. Kommer nog bli bra med båda kurserna!

Imorn ska jag ha idrott, svenska och hantverk, men måste dra 1 timme tidigare, för ska ta halv 3 tåget hem! Klockan 4 har jag tid på värdcentralen att ta bort stygnen och efter det ska mamma och jag checka in affärerna lite.
På fredag ska jag även stanna lite i nkpg och kolla lite på stan. Ska t ex köpa en till bikini då en av de jag har är för liten.. Gillar den inte, så behöver en ny :) Och vet exakt vad jag är ute efter som tur är!

Nu ska jag kolla PLL och OC tillsammans med Mr. Candy.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback