the sickest man on earth is you

Ligger just nu i sängen och kollar på True Blood. Har hunnit igenom säsong  snart! Så jag är på god väl igenom seiren :)

Idag har jag träffat Julia. Vi har varit ute med min störda hund, vi har degat och vi har varit på stan och kikat runt och fikat på C&L.
Lilla Rambo måste fan va den sjukaste hunden någonsin! Han brukar alltid kissa på gården när man tar ut honom på promenad, för han kan inte hålla sig annars (A) Men skita...... Det brukar han kunna hålla sig med tills promenaden nästan är över!! Men den här gången han vi ca 4 meter från huset innan han satte sig MITT I vägen och sket?? Vilken hund gör sådant? De skiter väl ändå på gräset? Herregud vilken trög hund jag har.. Inte kan han lyfta på benet heller när han kissar, han lutar sig framåt han och sträcker benen bakåt.. ♥

Imorn ska familjen till Kovik för första gången i år!! Julia ska även hänga med, så det blir inte allt för långtråkigt imorn som tur är :) Och om syrran också ska med kommer lilla Rambo få följa med på en lång biltur och kanske t o m få bada i havet! Annars om hon stannar hemma så lär han också göra det :)
Men vi får se om jag kanske tar någon bild, men isåfall med mobilen!

Nu ska jag fortsätta se på True Blood.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback