weheartit

Ligger just nu i min nya och fint bäddade säng ♥ Har fixat otroligt fina påslakan och örngott! Så nu börjar mitt rum verkligen bli bra :) Får även snart hem det som vi skickat efter, men det jag fått av farmor känns ändå mycket, mycket finare! Så visar det imorn när jag bäddat :)

Idag har jag ärligt talat bara kollat på True Blood. Var även till butiken och köpte godis dock, men det gick på några minuter :) Det har även varit ett förbannat oväder idag! Det blixtrade flera gånger i minuten.

Juste! Har skaffat ett account på weheartit.com och än så länge fattar jag inte mycket, men lär mig nog så småningom :) Så om ni rullar ner lite ser ni att jag har en widget till mitt account :)

Nu ska jag snart sova, för imorn är en stor dag! Imorn ska jag opereras igen!
Och på kvällen ska vi till Alice och käka, så vi får se hur det går eller om jag blodar ner hela deras hem ;) Nejdå.. Vi tar med oss extra bandage ifall det skulle bli som förra gången jag opererade mig..

Men ha en fortsatt trevlig tisdag, även om det bara är 40 minuter kvar på den ^^
Peace out!



I would give anything to have this..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback