min fantasimätare ligger på 0

Gud! Vädret lockar bara mer och mer idag.. Men vet inte om jag orkar gå ut ^^

Idag har jag än så länge hunnit med att äta massor, kolla på tv och duschat. Kanske skulle ta tag i något skolarbete om jag hittar något jag kan göra? Eller kanske städa? (inte för det behövs)
Nej, jag vet inte vad jag ska hitta på! Jo! Jag ska kolla på lägenheter :)

Som ni vet så letar vi efter lägenhet till mig i nrkp, dock har vi inte fått tag på någon än! Men vi står i kö och vi har skickat massvis av intresseanmälningar :)
Så nog fan ska vi få se på någon av dem! (hoppas jag) Men man vet aldrig.. Vi kanske blir nekade precis alla!
Men jag ska iallafall kolla in lite lägenheter nu, dock blir det nog bara bostadsrätter och sådana kan jag ju glömma ;) Men kolla får man alltid göra!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback