saturday

Kollade precis klart på sista publicerade asnittet av Glee :)
Ett nytt avsnitt kommer på måndag, så behöver inte vänta speciellt länge som tur är.

Igår sov Alice här. Var as trevligt med lite sällskap :)
Dock var vi nog inte så sociala, haha! Båda låg nästan och sov runt 8 tiden, men vi gick dock inte och la oss förren halv 11. Men ändå, super trötta vid 8!

Idag vaknade Alice och jag runt 10 och vi gick direkt upp för att käka frukost och kolla på film.
Vi kollade först på And then came love och sedan Oceans thirteen. Riktigt bra filmer båda två :)
Runt 3 drog hon hem och vid halv 5 kom Erika hit :)
Vi har snackat och kollat på Glee (haha) och som tur är är hon också ett stort fan av den serien!
Hon drog hem runt 7 tiden och efter det har jag endast kollat på Glee. Egentligen borde jag kolla på Melodifestivalen som jag gör varje år, men vet ni vad? Jag bryr mig inte ett dugg om Melodifestivalen längre!
Det blir bara sämre för varje år som går! Så det här året tänker jag strunta i det och kolla på annat :)

Imorn ska jag träffa Frida. Vet inte riktigt vad vi kommer hitta på, men antar att vi kommer snacka väldigt mycket :)
Vi har inte träffats på evigheter, så det är mycket att ta igen! ♥

Nu ska jag sätta på tv:n och se om det kanske finns något att kolla på, hörs!





Blir inte att träffa Frida imorn :(
Hon var tvungen att vara barnvakt, så får träffa henne någon annan gång istället ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback