scrubs

Var hemma idag, febern gick ner från 39 till ca 38 vilket är bra :) Hoppas på bättre imorn!

Min dag har gått ut på två saker: tv och mat.
Har ätit massor! Jag hatar att vara hemma sjuk, då äter jag bara hela tiden.. Dock har det varit skapligt nyttigt, men fortfarande massvis!

Just nu kollar jag på Scrubs och ska nog sova snart, vet inte om jag ska till skolan imorn så jag borde sova tidigt ifall jag åker dit.
Känner även av ett illamående, så vi får antagligen se om jag kommer kunna sova eller om jag måste vänta ut illamåendet som vanligt!

Imorn har jag ingenting planerat om jag inte drar till skolan, så om jag stannar hemma lär min dag se ut som idag.. Dvs tv och mat!

Nu ska jag lägga mig i sängen, så vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback