beställning

Var SÅHÄR nära på att skicka efter en beställning på H&M, men ångrade mig..
Jag ska alltid vara så att jag måste tänka på allt som kan hända. Så självklart började jag fundera på om något skulle hända om jag valde månadskredit (kolla på H&Ms hemsida så vet du vad det är) och sen massor om att mamma kanske blir arg, haha!
Tänkte iallafall beställa en sportbh, ett linne och en bikini :) Fan, alla bikinis kommer ta slut innan man får pengar!
Så kände att jag lika gärna kunde beställa det nu, men vet inte. Är alltid den som ska fråga mamma om jag får beställa även om det gäller mina pengar, haha! Så säger hon nej blir jag tjurig ^^
Men jag ska nog vänta.

Förresten, besöksrekord nu då!
Statistiken kanske inte är så hög, men jag är glad för det :) Hög som låg, jag har ändå ett rekord ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, go for it hun! ;) <3

2011-01-06 @ 02:54:01
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback