colors of the rainbow

Idag i skolan så har vi endast hållit på med färglära och sedan ett enkelt prov.
Provet hade vi på eftermiddagen, så vi fick sluta tidigare :) Nästan 2 timmar, om inte mer!

Efter skolan drog jag ner på stan. Fick med mig en tröja från Monki, kostade mig endast 40 kr!
Var även inne i massvis av affärer för att hitta en present till Alice, men inte hittade jag någonting.. Så när jag kom hem så drog jag och pappa till affären och sedan vidare till Ö&B för att kolla lite. Så nu har jag minsann köpt henne några presenter!
Och hon vet redan att jag köpte det där, så det är inte så att jag avslöjar någonting för henne.
Fick även med mig en ny deo. Ska börja med antipersperanter nu istället för parfymdeo. Tror inte jag tål det faktiskt och så är det ju endast parfym? Så vad fan ska man med en parfymdeo till! Så denna gång provar jag en antipersperant istället :)

Nu ska jag sätta mig med engelskan och plugga lite till morgondagen. Då blir det läxförhör eller prov? Vet inte riktigt.
Måste lära mig ett visst antal ord, men det blir nog inte så himla svårt.
Det där är ditt fina paket Alice ♥

Nu ska jag sätta igång med engelskan, efteråt drar jag nog igång ett avsnitt av Glee :)
Hörs!

Kommentarer
Postat av: a

frestande!!! <3

2011-01-31 @ 21:02:37
URL: http://alicestaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback