dresses to die for

Uppdateringen har verkligen blivit super dålig nu när skolan börjat igen. Ber hemskt om ursäkt för det, men ska försöka uppdatera åtminstone 1 gång per dag :)

Har hittat 2 klänningar som jag för andra gången känt att jag skulle kunna göra vad som helst för att få!
Det enda jag kan säga är att de är to die for!



Jag vet att jag sagt till mig själv att jag ska sluta köpa "fina" klänningar som man endast kan använda på fest utan bara köpa lite enklare klänningar. Men när man ser dessa.. Det går inte att låta bli! Det kliar överallt!
Så vi får se.. Passar i båda färgerna väldigt bra! Så vet inte vilken som skulle se snyggast ut på mig, men en sak är säker:
De är otroligt snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback