happy birthday

Wow, jag vaknade klockan 10 idag! Dock gick jag upp ca halv 11 för att jag inte pallade mig upp direkt.

Idag blir det fest här hemma eftersom syrran fyller hela 18 år idag! Grattis :)
Är inte riktigt säker på vilka som kommer komma, men när jag firade jul med pappas sida av släkten så tjatade nästan exakt alla om när festen skulle vara, hur det skulle bli, om de fick komma och massa mer!
Och det skulle vara otroligt roligt om de kom (då får ju jag träffa Ellen, Tea och Beatrice igen, hihi).

Nu ska jag fixa något att käka och sedan hoppa in i duschen!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Klara blir hemma ;)

2011-01-08 @ 11:44:37
URL: http://maurinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback