maybe someday I'll believe

Nu har alla gäster åkt hem.

Det blev vi, Alice & Mita, mormor, farmor, Petter + familj och Daniel (syrrans kille) + familj.

Vi ungdomar blev underhållna av Beatrice, sötaste ungen någonsin verkligen! Jag kände mig väldigt populär med henne, för hon skulle klänga och krama mig hela tiden, fixa mitt hår och stå på mig.. Haha!
Men det var super gulligt! Antar att det är så eftersom det alltid är pappa och jag som åker när det är firande av någonting med pappas sida av släkten :)
Då blir man populär bland småttingarna ^^ Det är ju samma sak med Ellen. När vi firade jul så tjatade hon om mig innan jag och pappa kommit :) Hon hade frågat minst 5 gånger "när kommer Erika?" ♥

Har även skaffat lite nya grejer under kvällen och den stora delen av "grejen" kommer pappa hämta någon dag framöver. Hoppas han hämtar den redan imorn! :)
Kan visa en bild för en liten sneak peak ;)

Någon som fattar vad det är?

Kommer iallafall älska den när jag får en! Kommer antagligen kunna sitta en hel dag i sträck bara för att hålla på med den :)
Men visar en bild på grejen när jag fått den!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: kristina

det där är ju LP skivor (a)

2011-01-09 @ 12:29:35
URL: http://letmesing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback