sunday

Idag har jag bara degat hemma i sängen framför tv:n.

Vaknade runt 12 pågrund av att jag sovit förskräckligt dåligt inatt! Min enda tanke om varför, är nog min rygg. Har skapligt ont i den, så skulle tro att det är den som förstör min sömn.
Annars har dagen varit helt okej även om den endast spenderats under täcket :)

Har även hittat ännu mer roligt som jag vill skicka hem från H&M! Hoppas bara leveranstiderna inte sviker mig som vanligt när jag får pengar!
Tänker inte visa just nu vilka skönheter jag vill ha, men när och om de blir besällda visar jag :)

Morgondagen kommer spenderas en del med Alice och Monika. Ska träffa dem någon gång på eftemiddagen på stan för en "catch up" fika :)
Det är någon som verkligen behövs, då vi tre inte träffats på år och dar!

Men nu ska jag kanske fixa iordning lite mat eller bara lägga mig i sängen igen.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback