tomorrow I'll be gone

Sitter just nu och skyfflar i mig nudlar ganska hastigt. Är så vidigt hungrig så det är inte klokt!
Skriver även med Alice på msn, fast Malin skriver så skriver med henne med :)

Idag har jag inte gjort ett dugg förutom att fixa bloggen. Trodde det var idag jag skulle träffa Julia, men det var tydligen imorn ^^ Så har slösat bort en hel dag på att vänta på ett sms jag fick runt 16 tiden, haha!
Men det gjorde mig inte så mycket, fick ju som sagt tid till att fixa om designen :)

Morgondagen kommer då spenderas med Julia. Hon har tjatat lite om att hon vill ta en fika, men jag är ju fattog som vanligt så vi får köra på det vanliga; baka själva!
Men det kommer nog bli kanon as usual! Dock har jag ingen aning om vad vi ska baka, men vi har sagt att det ska vara något annorlunda som vi inte brukar göra :)

Ska även hinna med ett träningspass med Alice hoppas jag. Behöver det verkligen om jag ska komma i form till sommaren!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback